Primeur in Nederland: levensechte bioscoopreclame

Primeur in Nederland: levensechte bioscoopreclame

15-12-2017 (12:32) - Toeleveranciers

Vanaf 14 december aanstaande is de nieuwe Nissan Qashqai écht te beleven in 4DX; een in Nederland gloednieuwe bioscoopervaring die alle zintuigen prikkelt. Na 3D betekent 4DX dat je de reclame nu ook écht ervaart; de stoelen bewegen mee met het rijden en je voelt op de juiste momenten wind, regenspetters, rook en mist in je bioscoopstoel.


Voorafgaand aan ‘Star Wars: The Last Jedi’ draait de Nissan reclame in de net geopende 4DX bioscoopzalen in Pathe De Munt en De Kuip.

echte merkbeleving

John Robin Smith, Managing Partner bij het verantwoordelijke bureau MR.BRAND: “Deze innovatie past perfect bij ons als nieuwe generatiebureau om echte merkbeleving voor onze klanten mogelijk te maken. Zoals voor Nissan, dat staat voor “Innovation that exites”. Met 4DX maken we zo gegarandeerd 22.000 ‘testritten’ per maand in de nieuwe Qashqai mogelijk. Dit is mede mogelijk gemaakt door ons mediapartnership met Jean Mineur Mediavision. Nissan is het eerste automerk voor wie wij op deze manier reclame maken, maar evengoed laten we een vliegvakantie of vakantiebestemming al ervaren. 


Foto: John Robin Smith (managing partner MR.BRAND) en Marlene Wickel (directeur Jean Mineur Mediavision)