SchaalX lanceert label ‘SchaalX public’

14-02-2019 (08:00) - Toeleveranciers

SchaalX richt zijn pijlen op de publieke sector en daarom lanceert het werving- en selectiebureau het label ‘SchaalX public’ op Valentijnsdag. SchaalX public helpt organisaties en overheden in het publiek domein met de invulling van digital-, marketing- en communicatiefuncties. Met de lancering van dit label maakt SchaalX zich in de non-profitmarkt zichtbaarder.
 
 
Erik de Vogel, leadconsultant SchaalX public: “Ons team heeft een flinke dosis ervaring in het werkveld van de publieke sector en heeft daarnaast een stevige digital achtergrond. Hierdoor zijn we met SchaalX public in staat om sneller de juiste professionals uit ons netwerk te selecteren én unieke profielen in deze schaarse markt te vinden. Daarnaast zien we in het publiek domein vaak de behoefte aan kennis en expertise uit de profit sector, bijvoorbeeld waar het gaat om opereren vanuit het klantperspectief, het optimaliseren van online kanalen en het digitaliseren van de dienstverlening. Aangezien SchaalX ook in de commerciële sector actief is, zijn we goed in het maken van een kruisbestuiving in kennis en ervaring tussen commercieel en publiek domein.”
 

actieve speler

SchaalX kiest bewust voor het label gericht op het publiek domein, omdat het bureau al jarenlang een actieve speler is binnen de sector. Het bureau is sinds 2014 een van de vier preferred suppliers voor interim communicatieprofessionals bij Rijksoverheid. Naast provincies en overheden is SchaalX ook actief voor een scala aan opdrachtgevers binnen de zorg en het onderwijs, zoals het Diakonessenhuis, Zadkine en de Vrije Universiteit.