Transavia kiest TradeTracker

04-06-2018 (10:40) - Toeleveranciers

Transavia is gestart met een exclusieve samenwerking met affiliate partner TradeTracker. Nadat de luchtvaartmaatschappij voor lange tijd een in-house platform beheerde, stapt het nu over naar het grote open managed platform van TradeTracker, dat na een intensief pitch-traject als winnaar werd verkozen.
 

Lars Kloezeman, International Account Director bij TradeTracker: “We zijn erg enthousiast dat we Transavia als exclusieve partner mogen toevoegen  aan ons netwerk. De digitale ontwikkelingen en de visie van Transavia op de online markt past perfect bij die van TradeTracker. Door het optimaliseren van Transavia’s huidige publisher base én het toevoegen van honderden nieuwe waardevolle publishers, heb ik er alle vertrouwen in dat de samenwerking een succes gaat worden.”
 

Matthijs Ophuijsen
en Madeleine Paule, verantwoordelijk voor het affiliate netwerk bij respectievelijk Transavia Nederland en Transavia Frankrijk, vullen aan: “Na een intensief pitch traject hebben wij voor TradeTracker gekozen als exclusieve affiliate partner dankzij het transparante platform, de mogelijkheden om sales toe te wijzen aan meerdere publishers, de mate van support dat TradeTracker kan leveren en uiteraard de grootte van het Travel-netwerk. We kijken er naar uit om de prestaties van ons affiliate kanaal samen met TradeTracker verder uit te bouwen.”
 

De samenwerking is inmiddels van start; de eerste publishers zijn gemigreerd naar het platform van TradeTracker