Ace neemt data & growth agency ‘Off The Record’ over

15-04-2021 (06:00) - Bureaus

 

Data & growth agency Off The Record treedt per vandaag toe tot Ace. Met de overname voegt de bureaugroep data- en growth marketing toe aan haar dienstverlening. En bouwt het verder aan haar geïntegreerde propositie van Connected Brands.
 
Rogier IJzermans, CEO Ace: “We hebben met Ace de afgelopen periode hard gebouwd aan het verstevigen van onze merk dienstverlening. Met de overname van Off The Record zetten we de belangrijke nieuwe stap naar een meer performance based werkwijze. Ze zijn absolute voorlopers op het gebied van data- & growth marketing in Nederland en een van de weinigen bureaus die echt geïnteresseerd zijn in de koppeling van data met creatie. Voor ons is dit essentieel in het bouwen van duurzame geïntegreerde oplossingen voor merken. Ik ben erg blij met het talentvolle team dat we met Off The Record toevoegen aan Ace.”
 
Bas Prass, oprichter Off The Record: “Mijn doel met Off The Record is altijd geweest om data- & growth marketing op de kaart te zetten. We willen de go-to partij zijn binnen Europa op het gebied van business growth en product innovatie. Zowel voor grote merken, als scale-ups die marktleider willen worden. Dit is altijd een multidisciplinair proces, waarbij de grootste successen worden behaald door nauwe samenwerking met top professionals. Door ons aan te sluiten bij Ace hebben we deze slagkracht in één keer om ons heen. Ook stelt het ons in staat om het beste talent uit de markt aan te trekken en voorop te blijven lopen, terwijl we ook nog eens werkzaam zijn voor de crème de la crème op klantgebied. Ik ben supertrots.
 

Over Ace

Ace is een new skool bureaugroep en bestaat uit de bureaus: HERC, Born05, Blauw Gras, Glasnost, Fitzgerald, Airborne, Newborn en Off The Record. Er zijn +200 werknemers werkzaam, in Amsterdam en Utrecht. De groep werkt voor merken als: ASN Bank, KLM, Nederlandse Loterij, Samsung, Unilever en YoungCapital.

 


Media

Marketing

Economisch