BOON werkt samen met C2B

05-11-2020 (15:10) - Bureaus

Het bonenmerk BOON wil Nederlanders verleiden om meer plantaardige eiwitten te eten met hun innovatieve producten op bonenbasis. Om op te vallen op de steeds groter wordende markt voor plantaardige producten, wil BOON in al haar social media-uitingen de boon ‘claimen’. Creative digital agency C2B neemt alle contentproductie voor haar rekening.

 

Michael Luesink, oprichter BOON: “BOON is een jong en vernieuwend merk met een snelgroeiend aantal fans en een breed assortiment aan plantaardige producten. We zien een goede fit met C2B en hun portfolio, en kijken ernaar uit de wereld met hen een stukje plantaardiger te maken.”
 
Emma Bosma, social media manager C2B: “Door de oer-Hollandse boon een hoofdrol te geven in alle uitingen op social media, en op een persoonlijke manier te communiceren met volgers, willen we de online aanwezigheid van BOON vergroten en verstevigen. We zijn erg enthousiast over deze nieuwe stap.”?
 
De eerste uitingen zijn al te zien op Instagram, Facebook, Instagram, LinkedIn en Pinterest.
 

Media

Marketing

Economisch