Brandfighters en Shoq Creative Studio bundelen krachten

13-05-2019 (10:48) - Bureaus

Contentmarketingbureau Brandfighters en creatief campagnebureau Shoq Creative Studio zijn gefuseerd onder de naam Shoq. Het digital first bureau gaat zich richten op het ontwikkelen van campagnes waarbij awareness en sales doelstellingen optimaal worden bereikt. Het bureau helpt merken online efficiënter, flexibeler en onderscheidend te zijn. 
 

Shoq introduceert met de lancering van het nieuwe bureau een 4P-model met ankers waar iedere campagne voor een ‘digital proof merk’ aan moet voldoen: purpose, persuasion, performance en partnership. Met deze onderdelen als de basis van elke campagne worden digitale activiteiten beter op elkaar afgestemd. Hier komen merk, content, sales en services beter bij elkaar en wordt er vanuit één strategie richting gegeven aan alle digitale marketingactiviteiten (consistentie). Shoq behaalde succesvolle resultaten met recente cases voor onder meer Bertolli, Rituals, Livera, Persgroep en Lipton.
 
Alexander Kosman, Creative Director: 'Het digitale tijdperk stelt merken op de proef. Hoe ga je als merk mee zonder je DNA te verliezen? Deze veranderende omgeving vraagt van marketeers een andere mindset en een gelaagde benadering voor campagnes. Digital moet meer gezien gaan worden als vertrekpunt en niet als extraatje. Think digital first. Bereik en bedien je doelgroep effectiever.'
 

Media

Marketing

Economisch