Brandhome zet verzekeringsmerk VIVAY in de markt

01-09-2017 (16:19) - Bureaus

AG Insurance lanceert een nieuw en innovatief merk: VIVAY. Brandhome bracht het merk mee tot leven. Het Antwerpse merkenbureau was zowel de strategische als creatieve partner gedurende het hele traject, van idee tot concept en creatie.
 

Met VIVAY lanceert AG Insurance geen klassiek verzekeringsmerk. AG Insurance bracht een verzekeringskloof in kaart waarmee het aantoont dat mensen zich meer beschermd voelen dan dat ze in werkelijkheid zijn. Belgen verzekeren hun woning, hun auto, maar vaak niet hetgeen er echt toe doet: hun dierbaren. Hiervoor biedt VIVAY specifieke en eenvoudige verzekeringsproducten die je volledig digitaal of via een tussenpersoon kan afsluiten.


De vijf verzekeringen waarmee VIVAY naar de markt gaat, focussen zich elk op een erg specifiek risico. Het gaat van een Huurverzekering, waarbij je een financiële vergoeding krijgt om je huur te betalen bij inkomensverlies, tot een Studiekostenverzekering die de hogere studies van je kind financiert wanneer je komt te overlijden.

Media

Marketing

Economisch