Brenger kiest voor Tomorrowmen

01-09-2021 (11:16) - Bureaus

Het transportplatform Brenger kiest voor Tomorrowmen™ als digital marketing agency. Samen willen ze het marktaandeel in Nederland substantieel vergroten én voet aan de grond krijgen in verschillende Europese landen.
 
Dankzij slimme technologie koppelt Brenger transportorders van grote spullen als banken of kasten aan koeriers die al onderweg zijn. Zo wordt de lege ruimte in koeriersbussen optimaal benut en neemt ook de CO2-uitstoot flink af. De service is zeer succesvol in Nederland en Brenger ziet kansen om deze ook internationaal verder uit te rollen. Tomorrowmen heeft zich aan deze missie verbonden door de internationale digitale strategie vorm te geven en uit te voeren. In Nederland komt de focus te liggen op het vergroten van het marktaandeel.
 
“De komende maanden breiden wij onze service uit naar andere Europese landen”, aldus Wisse Koedam, founder van Brenger. “Wij zochten een digital agency die kan bijdragen aan deze ambities, maar ons ook kan challengen op onze visie. In Tomorrowmen™ hebben wij de perfecte strategische partner gevonden.”
 
CCO Philip Oosten van Tomorrowmen: “Wij zijn erg trots. Brenger heeft bewust voor onze werkwijze en visie op het digitale speelveld gekozen, dat is een groot compliment. Het is bovendien tof dat twee bedrijven met gelijke waarden elkaar hebben gevonden. Wij kijken ernaar uit om samen met Brenger online impact te maken, zowel in Nederland als daarbuiten. Duurzaam groeien is het doel. Daarvoor trekken wij graag onze toolbox met slimme digitale oplossingen open; de juiste ingrediënten zijn aanwezig om er een groot succes van te maken.”  

Media

Marketing

Economisch