Burst en Looye Kwekers zetten hard in op digitalisering

24-10-2017 (14:16) - Bureaus

Looye Kwekers is een strategisch partnership aangegaan met Burst met als doel haar merk in hoog tempo te digitaliseren. Looye Kwekers, een familiebedrijf opgericht in 1946, is inmiddels wereldwijd bekend vanwege de export van hun tomaten, waaronder de Honingtomaat en JOYN.


Gezien het internationale karakter van de dienstverlening en de toenemende vraag vanuit het buitenland heeft Burst een online strategie en roadmap ontwikkeld waarmee de business doelstellingen van Looye verder verstevigd en uitgebreid kunnen worden.


“De online strategie en roadmap die door Burst is ontwikkeld, zorgt ervoor dat wij de gebruikers in diverse domeinen beter kunnen bedienen.”, aldus Jorrit Zuijdervelt (Looye Kwekers). “De ontwikkeling van het online kanaal is belangrijk voor het realiseren van onze business doelstellingen. Burst heeft een bewezen track record in het centraliseren van alle marketingactiviteiten voor internationale, multi-brand merken. Onze doelstellingen zijn om zowel onze eigen naamsbekendheid te verhogen, als de zichtbaarheid van onze submerken in verschillende landen te vergroten. Met het strategische partnership met Burst denken wij deze doelstellingen te kunnen realiseren.”

 


Media

Marketing

Economisch