Burst gekozen als digitaal partner Baderie

13-03-2019 (17:45) - Bureaus

Baderie heeft na de bepaling van de nieuwe marketingcommunicatiestrategie, Burst gekozen als digitaal partner. Na het definiëren van de totale digitale klantreis is het eerste concrete wapenfeit van de samenwerking de nieuwe Baderie.nl, die voor deze zomer online verschijnt. Het doel van de nieuwe website is om potentiële en bestaande klanten de optimale Baderie ervaring te bieden.


Baderie, onderdeel van IGM, bestaat sinds 1979 en is met 48 filialen, één van de succesvolste formules in badkamers, sanitair en wellness van Nederland. Elke Baderie showroom heeft eigen vakmensen in huis, die alles van A tot Z realiseren. Het ontzorgen van de klant staat hierbij centraal. 


De komende jaren zal op basis van een digitale roadmap de verschillende digitale touchpoints doorontwikkeld worden. Op basis van (klant)data zullen nieuwe inzichten worden verkregen en gebruikt om de verschillende touchpoints te optimaliseren. Op die manier kunnen we (potentiële) klanten zo goed mogelijk met de diensten en mogelijkheden van Baderie kennis laten maken. 

 


Media

Marketing

Economisch