Burst zet verder in op groei en trekt Patrick Boom aan als CCO

27-06-2018 (08:54) - Bureaus

Per 1 juli zal Patrick Boom starten als Chief Commercial Officer (CCO) bij digitaal bureau Burst. In deze rol is hij verantwoordelijk voor alle commerciële en consultancy activiteiten. Patrick zal zijn ervaring en expertise vanuit zowel de bureauwereld als de adverteerderskant inzetten om de verdere internationale uitbouw van Burst te versnellen.
 

Patrick Boom (46) heeft uitgebreide ervaring opgedaan in online dienstverlening bij (digitale) bureaus en aan klantzijde. Zo heeft hij na zijn rol als Client Partner bij LBi Lost Boys de overstap naar Clockwork gemaakt, waar hij Managing Director was. Na Clockwork werkte hij als Global Marketing & e-Commerce director bij Hi-Tec Sports International, waar hij leiding gaf aan de wereldwijde herpositionering van de verschillende merken, inclusief de opzet van een mondiale e-commerce strategie.
 
 
Patrick: “Vanaf het allereerste moment dat ik met Hans sprak, deelden we exact dezelfde visie over de koers van het bureau en hoe om te gaan met de ontwikkelingen in deze continu veranderende markt. Het voelt voor mij heel goed en ik kijk vol enthousiasme uit om samen met het getalenteerde team van Burst de groeiambities te realiseren en succes te blijven creëren voor onze opdrachtgevers. Daarnaast ben ik Hans dankbaar dat hij me de kans geeft om binnen Burst mijn ambitie om te ondernemen te verwezenlijken.”
 

Volgende stap maken

Hans Maltha, CEO van Burst: “We staan, gezien de goede resultaten van de afgelopen jaren en ons ervaren team goed voorgesorteerd om een volgende stap te maken en onze groei te versnellen. Met het toevoegen van Patrick aan ons management team halen we iemand in huis die onze opdrachtgevers verder kan helpen met het behalen van hun digitale ambities en kan meebouwen aan de verdere internationale expansie van ons bureau.”

Media

Marketing

Economisch