BVA sluit zich aan bij Embassy of Dutch Creativity

29-04-2019 (11:46) - Bureaus

Digitalisering, nieuwe ontwikkelingen in technologie, veranderend consumentengedrag, nieuwe vormen van creativiteit of zijn alleen data nog maar belangrijk? Als marketeer word je voor steeds complexere keuzes gesteld. Vaak kun je die niet alleen maken en heb je elkaar als vakgenoten nodig. Dit is dan ook de reden voor BVA om zich aan te sluiten bij de Embassy of Dutch Creativity. 
 

De Embassy of Dutch Creativity is in juni voor de vijfde keer aanwezig tijdens het Cannes Lions Festival om de unieke kenmerken van de Nederlands creatieve industrie voor het internationale voetlicht brengen. Daarnaast stelt de Embassy dit jaar een speciaal 2-daags programma samen voor adverteerders, met zeer diverse content. 
 

Samenwerken in de hele communicatie-keten

Frenkel Denie, voorzitter BVA: Samenwerken is essentieel voor BVA: onderling als adverteerders, maar ook met andere organisaties in het vak. Alleen gezamenlijk kunnen we zorgen voor een kwalitatief en gezond communicatie-ecosysteem in Nederland. Het gaat om de verbinding van merkbouwers met de hele waardeketen: de communicatie-makers, de onderzoekers en de publishers. Dit aan de hand van een inhoudelijk programma in een relaxte setting, waar je elkaar beter kunt leren kennen.”
 

Creativiteit en ROI

Kyra Roest, founder van ADBUSINESS en Embassy of Dutch Creativity: Samen met BVA vullen we het programma verder in. Take away zal zijn: Wat is de waarde van creativiteit, gemeten in de impact op jouw business, en waarom is het de investering in creativiteit dubbel en dwars waard? Diverse experts delen hun kennis over en ervaring met effectieve, creatieve strategieën, geven tips over hoe je interne stakeholders overtuigt, hoe je (nog) beter jouw creatieve bureau kunt aansturen, en jouw mediabureau op scherp kunt zetten om meer uit je reclame/marketing euro te halen. Naast effectieve datastrategie is immers ook creativiteit essentieel voor rendement.” 
 

Programma en aanmelden

Het programma voor adverteerders vindt plaats op 19 en 20 juni en bestaat uit lezingen, workshops en vertoning van het beste creatieve en effectieve werk in Cannes. Leden van BVA krijgen voorrang en korting bij de aanmelding voor dit programma. Voor meer informatie en een gedetailleerd programma, kunnen geïnteresseerden zich vanaf nu melden bij info@bva.nl
 

Media

Marketing

Economisch