C2B herpositioneert en gaat voor 'extreme service'

11-01-2019 (11:29) - Bureaus

C2B herpositioneert zich als het bureau met de beste service. De focus in de nieuwe positionering komt te liggen op het bieden van ‘extreme service’ en daarmee richt het bureau zich zo in, dat zij nu ook hoofdaccounts kunnen gaan servicen.  24/7 service staat centraal en een fixed fee die daadwerkelijk fixed blijft.


Daarnaast is er een ‘niet-goed-geld-twee-keer-terug-garantie’. “we gaan net zolang door tot het goed is”, zegt medeoprichter Robert van der Meer. “Het digitale veld ontwikkelt zo snel, focussen op alleen een expertise voelt als investeren ineen speler in plaats van in een team. Het kan, maar voor een overwinning is vaak meer nodig. Bij C2B blijven we onze expertises doorontwikkelen, maar we focussen ons net zo nadrukkelijk op het extreem servicen van onze klanten. Wat hem onder andere zit in het juiste teamwork, een hoge snelheid van opleveren en als (ondernemende) partner pro-actief meedenken.” aldus Van Meer.


‘Alles voor een high five’

De lijfspreuk van C2B voor 2019 wordt: Alles voor een high five. Van der Meer: “Afgelopen jaar stonden we op nummer 3 in de FONK50 als het ging om de klantwaardering in de categorie ‘service’. Hier baalden we van. Het is ons doel om in 2020 de beste klantwaardering te hebben voor de categorieën ‘service’ en ‘snelheid’. Vanaf 2019 gaan we er dan ook alles doen om de slogan ‘Alles voor een high five’ waar te maken voor hen en onze nieuwe klanten."


Over C2B 

C2B is een full service digital agency, voor merken als Coca-Cola, Sanoma, D-reizen, PostNL, Zuivelhoeve, Spar Supermarkten, HEKS’N®, BIC® en Pensioenfonds Zorg & Welzijn. Dit jaar werden ze uitgeroepen tot #1 bureau voor Online Campagnes door de Emerce Top100 en #1 Digital Agency in de FONK50, categorie middelgroot 2.

 


Media

Marketing

Economisch