Cloudfactory nieuwe lead agency KFC Nederland

10-12-2019 (15:01) - Bureaus

KFC Nederland heeft Cloudfactory uitgekozen als nieuwe lead agency. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van de merkstrategie en het realiseren van creatieve en impactvolle campagnes, zowel online als offline.
 
Cloudfactory zal vanuit de strategie ook mede richting bepalen voor de andere bureaus waar KFC mee samenwerkt.
 
Trix van der Vleuten, CMO van KFC Northern Europe: ‘Cloudfactory heeft ons met veel passie, creativiteit en enthousiasme laten zien dat ze ons merk en onze doelgroep heel goed begrijpen'. Hun creativiteit in combinatie met een sterke digitale focus passen goed bij onze doelgroep, ons merk, en onze ambitieuze marketingplannen voor de toekomst. We kijken er ontzettend naar uit om samen met Cloudfactory die toekomst vorm te geven met impactvolle creaties.'
 
Foto: Trix van der Vleuten

Media

Marketing

Economisch