Coca-Cola kiest Megawatt voor Experiental Marketing Sprite, Finley en Chaudfontaine

04-03-2018 (15:57) - Bureaus

Coca-Cola Nederland heeft haar Experiental Marketing activiteiten voor de merken Sprite, Finley en Chaudfontaine bij Megawatt Fieldmarketing ondergebracht. Aan de keuze ging een pitch vooraf waarin Coca-Cola Nederland op zoek is gegaan naar een fullservicebureau dat op creatie- en activatievlak kan excelleren. 
 

Megawatt is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van XM campagnes, van creatief concept tot aan productie en volledige executie. Voor de merken Sprite, Finley en Chaudfontaine. “Tijdens de pitchpresentatie zijn we verrast door de conceptuele aanpak en creatieve invulling, waarbij er voor Sprite zelfs een richting is gepresenteerd die we breder gaan doorvertalen dan alleen op XM niveau.” Aldus Anouk Slond, Senior Media Connections Manager bij Coca-Cola Nederland.
 

energie boost

Volgens Stephan Kwast, Managing Director bij Megawatt, wordt er hard aan de weg getimmerd in Eindhoven. “Beide bureaus maken een mooie groei door en het winnen van deze pitch geeft ons bedrijf vanzelfsprekend een energie boost. Waar Megawatt Fieldmarketing zich volledig richt op brand en shopper activation, ligt de focus bij Megawatt Advertising op strategie, positionering alsmede concept- en campagne ontwikkeling. 
 

Voor klanten als Philips Lighting, Swinckels’, De Persgroep, H&M, Bavaria, Havaianas, Ford en VodafoneZiggo werden al diverse campagnes uitgevoerd. Onlangs werd ook Fisherman’s Friend toegevoegd aan het klantportofio.
 

Media

Marketing

Economisch