ContentBeat en ConceptTijgers bundelen krachten

10-01-2018 (19:53) - Bureaus

Per 1 januari 2018 gaan contentstrategiebureau ContentBeat en conceptbureau ConceptTijgers samen verder onder de naam ContentBeat. Het nieuwe ContentBeat is er voor trendvertaling, strategie, storytelling, conceptontwikkeling en productieregie. 


ContentBeat is in 2016 opgericht door Fred van Gelder, voormalig directeur van Head Office/Sanoma, en gespecialiseerd in het ontwikkelen van content-marketingstrategieën en storytelling. Omdat dit nog een relatief onontgonnen terrein binnen contentmarketing is, zijn hiervoor eigen modellen en methodes ontwikkeld die inmiddels worden gebruikt door bedrijven als NS, ING, Boskalis Offshore Energy en de Nationale Hoorstichting.


ConceptTijgers, opgericht door Andrea Hollebeek, voormalig creatief directeur van iMediate, is gespecialiseerd in trendvertalingen en het ontwikkelen van contentmarketing-concepten en de productie-regie daarvan. Dit doet zij onder andere voor jeugdzorg Amsterdam e.o., Sligro, Superunie en Leen Bakker.


resultaatgerichte content

Door de expertises van beide bureaus samen te voegen ontstaat er een content-marketingbureau met ‘the best of both worlds’. Fred van Gelder licht toe: “Ik merk steeds dat het een uitdaging is om de stap van strategie naar concept en uitvoering te maken. Daar zocht ik een oplossing voor. Met Andrea en ConceptTijgers heb ik die gevonden”.  Andrea Hollebeek vult aan: “Een succesvol concept kan niet zonder een goede strategie. Samen zijn we in staat om een compleet en creatief verhaal voor de klant te ontwikkelen. ContentBeat heeft veel ervaring op gebied van meten en agile werken en dat is de basis voor resultaatgerichte content waar onze opdrachtgevers en hun klanten beter van worden."

 

 

 

Media

Marketing

Economisch