Creatief bureau Captains hernieuwt samenwerking met Allianz Direct na pitch

04-03-2020 (12:54) - Bureaus

Creatief media- en productiebureau Captains gaat per maart 2020 een nieuwe samenwerking aan met Allianz Direct. Allianz Direct, voorheen Allsecur, doet er alles aan om de meest betrouwbare en efficiënte verzekeraar te worden.
 
De recente rebranding van Allianz Direct was aanleiding om te kijken naar hoe de nieuwe merkidentiteit versterkt kan worden op de online kanalen door middel van engaging social content. De strategie die Captains voor Allianz Direct heeft ontwikkeld, heeft geleid tot een omnichannel contentmix met engagement als hoofddoel. Video is een belangrijk element in de nieuwe contentmix. Middels verschillende video formats kan de persoonlijke aanpak van de verzekeraar goed geladen worden.
 
Youp Havermans (Manager Social Media): ‘’In het verleden heb ik al vaker succesvol samengewerkt met Captains, dat was de reden om ze ook nu uit te nodigen voor het pitch traject. Waar ik mij elke keer weer over verbaas is de manier waarop Captains echt emotie weet toe te voegen in de content die zij produceren. Voor mij de doorslaggevende factor om voor Captains te kiezen.’’
 

Over Captains

Captains is een creatief media- en productiebureau dat zich specialiseert in nieuwe media en video. Voor verschillende merken ontwikkelt Captains campagnes, branded content en documentaires. In 2019 en 2020 werken zij o.a. voor PostNL, Volvo, Ziggo, Klarna, ANWB en YoungCapital.
 

Media

Marketing

Economisch