de creatieve directie wint pitch Walibi Holland

05-02-2019 (16:02) - Bureaus

De creatieve directie maakt na het winnen van de Walibi Holland-pitch een vervolg op de campagne 'HARDGAAN'. Daarin toont het bureau dat Walibi Holland meer is dan g-krachten, snelheid en 10 keer over de kop gaan. 


'We laten zien dat Walibi Holland niet alleen voor thrill seekers is. Klinkt misschien een beetje gek, zeker nu we een spectaculaire ride als Untamed bouwen, maar een dagje Walibi is ook lekker chill', zegt Mascha van Till-Taminiau, directeur van Walibi. 


De nieuwe campagne trapt af in april. Vorig jaar maakte de creatieve directie ook al het concept en de tv-commercial voor het attractiepark. Mike de Haas, creative partner: 'Wij geloven nog steeds in de kracht van het thema HARDGAAN. Met die overtuiging zijn we de pitch ingegaan. En dat was precies waar de klant naar op zoek was.'
 


Media

Marketing

Economisch