De Vegetarische Slager kiest TBWA\Neboko als global agency

22-06-2020 (11:19) - Bureaus

De Vegetarische Slager gaat na een oriënterende fase samenwerken met creatief bureau TBWA\NEBOKO. Inmiddels onderdeel van Unilever, is De Vegetarische Slager een succesvolle internationale roll-out gestart met behulp van het Global netwerk van TBWA\NEBOKO.
 
Het grote ideaal van De Vegetarische Slager is om vleesliefhebbers te laten beleven dat ze helemaal niets hoeven te missen als ze vlees van dieren één of meer dagen achterwege laten. Na het enorme succes op Nederlandse bodem is de Vegetarische Slager klaar om de grootste Slager ter wereld te worden, met een succesvolle aftrap in Duitsland. Karlijn Ris, Marketing Director bij De Vegetarische Slager zegt hierover: “Na een oriënterende fase hebben we besloten om voor TBWA\NEBOKO te kiezen als global agency. Voor andere Unilever merken werken we al langere tijd succesvol met hen samen en de kwaliteit van het internationale TBWA\ netwerk sluit goed aan bij de internationale ambities die we hebben met De Vegetarische Slager. Daarom zijn we zeer vereerd dat TBWA ons creatief gaat bijstaan in de grootse voedselrevolutie aller tijden.”
 
Rik Ledder, CEO TBWA\NEBOKO : “De Vegetarische Slager noemt zichzelf rebels en onze disruptieve manier van denken is daarbij een mooie match. We vinden het een prachtige kans om voor dit mooie merk te mogen werken en samen alle vleesliefhebbers ter wereld enthousiast te maken voor het nieuwe vlees waar geen dier aan te pas komt.”
 

Media

Marketing

Economisch