Dept aan de slag voor website DPA

06-09-2018 (10:41) - Bureaus

DPA Professionals heeft digital agency Dept groen licht gegeven om hun website een nieuwe boost te geven. Het bedrijf, dat zich focust op detachering voor een breed scala aan verschillende vakgebieden, wil daarmee zowel de groei van hun professionals als de uitbreiding van het bedrijf digitaal meer vorm laten geven.


Sander Verwaaijen, account manager bij Dept: “DPA is écht een mensenbedrijf. Hun focus op persoonlijke groei moet daarom ook op digitaal vlak centraal staan. Het bedrijf zelf maakt inmiddels grote stappen. DPA heeft net een nieuwe uitstraling ontwikkeld die beter aansluit bij haar doelgroepen. De website kon daarbij een overzichtelijke update gebruiken zodat het brede aanbod van vakgebieden beter naar voren komt. 


Wouter Hylarides
 , Digital Strategy Manager bij DPA: “DPA wil dat mensen zichzelf kunnen matchen met onze opdrachten zodat de juiste match tussen kandidaat en opdrachtgever ontstaat. Naast skills zijn persoonlijkheid, ambitie, leerdoelen en ondernemerschap nog veel belangrijker. Wij vinden het belangrijk dat DPA’ers een klik voelen met de organisatie en deze persoonlijke basis komt op de nieuwe website daarom veel meer naar voren. In Dept hebben wij een digitale partner gevonden die ons begrijpt en waar wij goed mee kunnen samenwerken." 
 

transformatie

De ontwikkeling van de nieuwe website, die wordt onderverdeeld in drie fases, is onderdeel van het digitale transformatie programma van DPA. Na een discovery sprint wordt de basis gelegd voor een eerste versie, waarna er verder gewerkt wordt aan de personalisatie van de website.
 


Media

Marketing

Economisch