Dept helpt Total eDrive met digitale strategie

18-12-2019 (15:35) - Bureaus

Elektrisch rijden is de toekomst. Als energieleverancier vroeg Total eDrive Dept om de ambities voor elektrisch rijden digitaal body te geven. Dit onder de naam Vroaming by Total. Het promoten van nieuwe laadpalen en laadpassen voor de autorijder van morgen is hierbij het hoofddoel. Dept is inmiddels druk bezig om de wensen van Total in vervulling te laten gaan.

Na een eerdere succesvolle samenwerking werd Dept gevraagd voor de digitale strategie van Total eDrive. Het bieden van laadpalen, laadpassen en duurzame energie oplossingen vormen het startpunt voor deze nieuwe corporate startup binnen Total.


Van nul naar digitaal

Nederland blijkt, door het hoge aantal elektrische rijders, een interessante markt om voet aan de grond te krijgen voor Total. Met de missie om nieuwe leads te genereren zijn Dept en Total aan de slag gegaan. Met de inzet van paid advertising, social advertising, SEO, content marketing, marketing automation, measurement & dashboarding en conversie optimalisatie wordt het digitale gaspedaal inmiddels flink ingedrukt.
 
“Als kleine pioniersclub zochten wij een bureau dat zowel duurzaam, als op de lange termijn denkt, maar ook flexibel, jong en wendbaar is. Dept is de perfecte match”, aldus Arthur van Mook, Total eDrive. 

Media

Marketing

Economisch