Dept ontwikkelt website gezinsvakanties Britse kust

28-06-2018 (16:33) - Bureaus

Butlin's, dat sinds 1936 gezinsvakanties aan de Britse kust verzorgt, heeft Dept in de arm genomen om hun nieuwe website te ontwikkelen. Het doel is om vakantie inspiratie te koppelen aan makkelijk te boeken reizen. Dept is niet alleen verantwoordelijk voor de creatieve strategie, user experience design en visual design, maar ontwikkelt en levert ook de nieuwe website.


"Butlin's heeft de ambitie om nieuwe doelgroepen aan te spreken”, aldus Max Pinas, strateeg bij Dept. “De nieuwe website zal hier een belangrijke rol in spelen. Voor ons als bureau is dit een unieke kans om te werken met een echt heritage brand, een merk dat deel uitmaakt van de Britse cultuur."


Dermot King, managing director bij Butlin’s: "Voor onze gasten moet het boeken van een reis makkelijk en leuk zijn. Omdat mense  de afgelopen jaren steeds vaker online een vakantie boeken, is een goed ontwikkelde website daar een wezenlijk onderdeel van. Ik ben ervan overtuigd dat we door onze samenwerking met Dept meer mensen de gelegenheid kunnen geven een vakantie te boeken bij Butlin’s.”

 

vakantiegevoel

Butlin's runt drie resorts in Groot-Brittannië en trekt het hele jaar door families naar de kust. De nieuwe website zal gebaseerd zijn op het concept van branded commerce. Het moet een bron van inspiratie zijn voor families die er even tussenuit willen en maakt het voor hen gemakkelijk hun reis meteen te boeken, plannen en te organiseren. Het nieuwe design moet gaan inspelen op het vakantiegevoel, van het begin tot aan het einde van de reis. Onderdeel hiervan zijn resort entertainment pagina’s en praktische informatie-updates die vlak voor vertrek worden gedeeld. 

 

 

 


Media

Marketing

Economisch