Dept zet wereldwijde groei door met uitbreiding naar Azië-Pacific

14-12-2021 (09:10) - Bureaus

Dept is officieel van start gegaan in Azië-Pacific, onder leiding van voormalig CEO van Havas Group, Vishnu Mohan. Mohan gaat intensief samenwerken met Dept’s CEO Dimi Albers en wordt daarbij verantwoordelijk voor het uitrollen van Dept in Azië. Hij maakt de stap naar Dept na 25 jaar bij Vivendi’s Havas Group, waar hij een belangrijke rol speelde bij de lancering en ontwikkeling van Havas Group in de regio Azië-Pacific.
 
Dimi Albers, Global CEO bij Dept: “De afgelopen jaren hebben we meerdere impactvolle projecten in Azië-Pacific gerealiseerd voor merken als Mizuno, Samsung, Weber, Fujitsu en KLM. Onze visie is altijd geweest om klanten te verbinden met het beste talent in de wereld, ongeacht de locatie. Een lokaal team van experts dat volledig samenwerkt met teams in EMEA, Noord-Amerika en Zuid-Amerika zorgt dat we een nog grotere impact kunnen maken in de APAC-regio, voor zowel onze wereldwijde klanten als lokale merken. Met Vishnu's netwerk, groeimindset en kennis van de markt hebben we de juiste persoon gevonden om ons avontuur in Azië een boost te geven.”

Vishnu Mohan, Partner & Growth Officer bij Dept: “Met een digitaal DNA, het geïntegreerd one-stop-shop principe en expertise in tech, design, creativiteit en performance, heeft Dept alle ingrediënten om een verschil te maken in APAC. Daarbij is de simpele structuur, snelheid en persoonlijk contact één van de belangrijkste redenen waarom ik er erg naar uitkijk om met Dimi en de teams samen te werken. Met behulp van het groeiende klantportfolio en trackrecord in de regio kan ik niet wachten om een Azië-Pacific business te bouwen onder het motto: big enough to cope, small enough to care”.
 
Dept is mede-eigendom van investeringsmaatschappij The Carlyle Group. De afgelopen twaalf maanden hebben vier agencies zich aangesloten bij Dept, waaronder het beroemde design & experience agency BASIC®? en creative martech agency Byte. In Azië-Pacific volgt Dept een buy-and-build strategie om te groeien naar 1.000 mensen en een 10% aandeel van de wereldwijde inkomsten tegen 2024. Dit wordt aangevuld met een hub in Singapore en satellietkantoren in Manila, Delhi en Jakarta.  

Media

Marketing

Economisch