Directie Total Identity compleet ververst

06-02-2018 (11:25) - Bureaus

Harry Smeets is de nieuwe CEO van Total Identity. Hans Brandt verkoopt zijn belang in het bureau, maar blijft betrokken. Bob van der Lee vertrekt.


Bob van der Lee
: "Ik heb nog geen concrete plannen voor de toekomst, ik ga eens zien wat er ops mij af komt de komende maanden. Wel iets binnen het vakgebied branding, design en communicatie want dat is nog veel te leuk."


Hans Brandt heeft zijn aandelen verkocht aan aan Harry Smeets maar blijft betrokken bij het bureau en gaat zich richten op strategische adviezen aan klanten met een transformatievraag.


changes

Bob van der Lee werd in 2009 als algemeen directeur benoemd bij Total Identity om het bureau naar de volgende fase in zijn bestaan te leiden. In de afgelopen jaren is de omzet gegroeid en heeft het bureau zich in expertises verder verbreed. Daarnaast werd de groep uitgebreid met Koeweiden Postma. Van der Lee: “We hebben als team hard gebouwd aan een ech integrale branding & design propositie. Het is een fantastische periode geweest maar nu ook tijd voor een nieuwe fase, zowel voor mijzelf als het bureau. Harry Smeets is met zijn ondernemerschap de ideale kandidaat om Total naar die volgende fase te leiden. Ik ben blij dat hij mij opvolgt en ik wens hem alle succes toe.”


Harry Smeets heeft als ondernemer al verschillendeorganisaties geleid. Recent heeft hij AXA Stenman gekocht
en verkocht aan een Amerikaanse branchegenoot. Eerder heeft Harry 5 jaar lang leiding gegeven aan de Neroc bedrijven waardoor hij ook bekend is met de bureauwereld. Ook is hij aandeelhouder van consultancybureau Management Drives en van de reisorganisatie Tenzing Travel. Smeets: ”Total Identity wil aan de Europese top staan als Dutch Design bureau, daar wil ik als ondernemer mijn bijdrage aan leveren.”


management team

Het management van de Total Identity groep - met de labels Total Identity, Total Active Media en
Koeweiden Postma - bestaat vanaf januari 2018 uit Harry Smeets, Martijn Arts en Hugo van den
Bos.


Media

Marketing

Economisch