Dopper genomineerd bij Coolest Dutch Brands 2018

28-12-2018 (11:44) - Bureaus

In 2009 begon Merijn Everaarts met Dopper. In 2010 bracht hij na een ontwerpwedstrijd de eerste fles uit. Inmiddels telt het bedrijf 45 fulltime medewerkers en heeft Dopper een omzet van 9.694.888 euro. En: het Dopper-succes houdt aan. Een missie die een nominatie bij Coolest Dutch Brands waard is.


Merijn Everaarts:
‘Het doel blijft hetzelfde: de petfles de wereld uit. En dat gaat ook lukken, denk ik. In elk geval in het westen. De wereld verandert en er zijn steeds meer mensen die ook wat willen doen voor de planeet. Vroeger was het meer voor mensen met geitenwollen sokken, maar dit verschuift. Onze ambitie is om net zo lang uit te breiden totdat er overal ter wereld een schone kraan en oceaan is.’  

Lees het volledige interview met Merijn Everaarts nu in de nieuwe editie van FONK magazine.

 

Eerder in Coolest Dutch Brands 2018: Tony’s Chocolonely, Picnic, PLUS, Bunq, Marie-Stella-Maris, ASN Bank, Vandebron, Kings of Indigo, de Vegetarische Slager, Peeze Koffie, The Plastic Soup Surfer. De laatste en dus twaalfde nominatie van dit jaar is voor Dopper.


Coolest Dutch Brands 2018

Welk merk is het meest sustainable? Dat is de grote vraag bij de tweede editie van Coolest Dutch Brands. Na een eerste knallende editie van Coolest Dutch Brands 2017, geeft FONK in 2018 het podium aan duurzame merken. De redactie van Fonk selecteert maandelijks actuele sustainable brands van Nederlandse origine die door lef en uitgekiende marketing een breed publiek aanspreken en van daaruit ook daadwerkelijk een verandering weten te bewerkstelligen. Begin volgend jaar bepalen wij samen met de vakjury van creatives en strategen en een publieksjury welk van de twaalf genomineerde merken hét winnende merk van 2018 is.


Finale en afterparty

Op 21 maart 2019 vindt de finale en afterparty van Coolest Dutch Brands 2019 plaats. Dan ook maken we bekend wat het thema van Coolest Dutch Brands 2019 zal worden. Tickets zijn beschikbaar vanaf 21 januari 2019.


Coolest Dutch Brands 2018 is cohosted by DPDK, Talpa Network en MassiveMusic.

 

Media

Marketing

Economisch