Dorel Juvenile kiest voor OrangeValley

07-03-2019 (16:13) - Bureaus

Dorel Juvenile heeft OrangeValley benoemd tot Europees marketing partner op het gebied van digitale activatie. Het portfolio van Dorel Juvenile bestaat uit sterke, wereldwijd bekende merken zoals Maxi-Cosi, Quinny, Safety 1st en Tiny Love, aangevuld met regionaal bekende merken.


Kristal Oehlen, Digital Marketing Manager Dorel Juvenile: 'Voor onze digitale activatie waren wij op zoek naar een strategische partner die ons de komende jaren kan begeleiden een optimale aanwezigheid te realiseren op de digitale touchpoints in onze consumer journey. Wij kijken er naar uit met OrangeValley aan de slag te gaan en samen te ontdekken hoe we onze activatie ongoing kunnen verbeteren met een test and learn approach.'


'Vanuit OrangeValley zijn wij zeer verheugd om samen met Dorel Juvenile aan de slag te gaan en de social en data strategy tot leven te brengen. Maxi-Cosi en Quinny zijn sterke merken met een internationale footprint. Dit sluit goed aan bij onze focus. Bovendien beschikt Dorel Juvenile over de juiste data infrastructuur, zodat we social campagnes doorlopend kunnen meten en evalueren; tot aan de conversie bij de retailer toe', aldus Robert van Rooijen, Senior Account Manager OrangeValley.  


Media

Marketing

Economisch