Dr. Wolff kiest Publicis Groupe als mediapartner

19-11-2020 (09:25) - Bureaus

Publicis Groupe en DR. Wolff gaan samenwerken. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de mediaplanning en -buying van Dr. Wolff Group. Het gewonnen account draait onder meer om de merken Alpecin, Plantur en Vagisan.
 
Familiebedrijf Dr. Wolff Group bestaat sinds 1905 en heeft acht merken die zich allen richten op huid-, haar- of gebitsproblemen. Recent is dit uitgebreid met een nieuwe categorie: desinfecteermiddel. Publicis Groupe is inmiddels gestart met een geïntegreerde aanpak van strategie, insights, planning en inkoop voor alle online én offline campagnes.
 
Kerstin Schnelle, Head of International Key accountmanagement van Dr. Wolff Group over de samenwerking: ‘Met Publicis Groupe hebben wij een krachtige partner gevonden om aan onze geïntegreerde mediastrategie voor onze merken te bouwen. We waren onder de indruk van de breedte van de dienstverlening en de snelle en transparante werkwijze van Publicis Groupe. Bovendien hadden we direct een klik met het team van Publicis Groupe. We hebben veel vertrouwen in onze nieuwe partnership en kijken uit naar de eerste resultaten van de mediacampagnes.’

Media

Marketing

Economisch