Eerste 20 deelnemers ADNIGHT 2019 bekend

23-07-2019 (10:01) - Bureaus

Markeer vrijdagavond 4 oktober alvast in je agenda, dan is het namelijk weer tijd voor ADNIGHT. Tijdens dit event openen zo’n 50 creatieve bedrijven in Amsterdam tegelijkertijd hun deuren om zich te presenteren aan een publiek van marketeers en vakgenoten. Wat kun je dit jaar verwachten? 


200 verschillende talks, seminars & workshops

Om kennisdeling en oriëntatie verder te helpen gooit ADNIGHT deze editie het programma op de schop. Alle deelnemende bureaus wordt tijdens deze editie gevraagd om in ieder geval twee inhoudelijke talks, workshops of seminars te geven en daarnaast werk te vertonen en tours van de kantoren te verzorgen. Verdere invulling van de programma’s is net als voorgaande editie aan de bureaus. Zo ontstaat een programma van ruim  200 verschillende talks, workshops, exposities en andere activiteiten.
 

Eerste namen 

De eerste 20 namen voor editie 2019 zijn inmiddels bekend. Nieuwsgierigen kunnen een kijkje gaan nemen bij Accenture Interactive, Ambassadors, Amp, Boomerang, CODE D'AZUR, Dawn, Dept, Dorst & Lesser, Havas Lemz, Havas Media, Hey Honey, Kult & Ace, Makerstreet, MediaMonks Amsterdam, TBWA\NEBOKO, Ridley Scott, Superheroes, Postoffice, VIRTUE en We are Pi. 


Afterparty 

ADNIGHT vindt dit jaar plaats vanaf 18.00 uur op zo’n vijftig locaties verspreid over Amsterdam. Het programma per bureau zal vanaf begin september via de website van ADNIGHT bekendgemaakt worden. Passe-partouts zijn te koop via ADNIGHT.nl. Net als voorgaande jaren kun je na je bureau-verkenning  indrukken uitwisselen tijdens de officiële afterparty in Paradiso.

Media

Marketing

Economisch