Effie jury 2018 compleet

30-04-2018 (09:21) - Bureaus

De Effiejury voor 2018 is compleet. De jury bepaalt welke cases van 2017 een Effie Award verdienen. De stuurgroep Effie Awards en het VEA- en BVA-bestuur hebben gezamenlijk de samenstelling bepaald. Daarbij is gekeken naar een goede balans tussen ervaring, profiel en branche. Met als doel vier sterke vakjury’s: voor de categorieën Merk, Maatschappelijk, Korte-termijn en Lange-termijn gedragscampagnes.

 

Mary Hoogerbrugge: “De vakjury’s zijn alle vier samengesteld alle met kwalitatieve vakmensen. Wij zijn heel blij dat deze top professionals hun expertise voor Effie willen inzetten. We hopen ook voor 2018 weer op een groot aantal mooie cases”.
 

Nieuwe namen

Nieuwe namen dit jaar binnen de vier vakjury’s zijn: Esther Oostrom (Aegon), Jos van den Bergh (Renault), Joram Helmer (XXS Amsterdam), Patrick Molleman (Omnicom Media Group), Job Koopman (Etcetera) en Philip Kok (The Valley).
 
 
Op 11 juni gaat het Effie Seizoen van start en zijn de inzendingen geopend. Inzenden voor de Effie Awards kan dit jaar tot 10 september.

Media

Marketing

Economisch