Floriade Expo 2022 kiest na pitch voor STROOM en Online Company

17-08-2021 (07:40) - Bureaus

De wereldtuinbouwtentoonstelling die vanaf april 2022 plaatsvindt heeft na een uitvoerige mediapitch gekozen voor STROOM en Online Company – beiden aangesloten bij het Candid platform. Mediabureau STROOM is verantwoordelijk voor de overall mediastrategie, planning en inkoop. Online Company verzorgt de digitale strategie en de online performance.
 
"Growing Green Cities" is het thema van Floriade Expo 2022. Via dit thema presenteert Floriade in samenwerking met nationale en internationale deelnemers groene innovaties waarmee steden leuker, leefbaarder en duurzamer gemaakt kunnen worden. Het thema is relevanter dan ooit: in 2050 woont maar liefst 68% van de wereldbevolking in de stad, op slechts 2% van het totale aardoppervlak. Nationale en internationale bezoekers kunnen kennismaken met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van groen, voedsel, gezondheid en energie.
 
Floriade Expo is de wereldtuinbouwtentoonstelling die eens in de 10 jaar in Nederland georganiseerd wordt. Floriade opent op 14 april 2022 haar deuren in Almere voor een periode van een half jaar.

Sandra Koopmans, Senior Marketeer Floriade Expo 2022: “Floriade Expo 2022 is een project van wereldformaat. We zijn heel blij om STROOM en Online company te kunnen verwelkomen binnen ons communicatie team. Met Candid verwachten we efficiënt samen te werken en succesvol de gepresenteerde mediastrategie te gaan verwezenlijken.
 
Saskia Wagenmakers, Chief Client Officer Candid: “We zijn bijzonder trots om met onze Candid agencies aan Floriade Expo 2022 te kunnen meewerken. Als T-shaped organisatie hebben we voor Floriade Expo 2022 een cross-mediaal klantenteam gebouwd waarmee we een volledig geïntegreerde aanpak neer konden leggen. We kunnen niet wachten om dat samen met Floriade en NEEW te gaan realiseren en een groot succes te maken van Floriade Expo 2022.
 

Media

Marketing

Economisch