Food2Smile kiest Triangle PR voor herpositionering

05-03-2020 (15:34) - Bureaus

Food2Smile gaat samenwerken met Triangle PR. Het bedrijf dat suikervrij snoep produceert wil haar naamsbekendheid en zichtbaarheid vergroten. Ook krijgt het een nieuwe huisstijl. Dit alles naar aanleiding van het vijfjarig bestaan van het merk.
 
Triangle PR wordt verantwoordelijk voor alle PR activiteiten, influencercampagnes en de social media- en communicatiestrategie. Voor de PR pitch en herpositionering wordt Food2Smile ondersteund door Ron Benjamens van B&BA.
 
Miriam Bouwens, oprichter van Food2Smile over de plannen: ‘Ons eerste lustrum gaan wij vieren met een complete re-launch. Prachtige nieuwe verpakkingen, een PR campagne, nieuwe mensen op sales en een productmanager zijn onderdeel van deze herpositionering. Voor de PR hebben we gekozen voor Triangle PR, omdat wij bij hen het gevoel kregen dat ze écht begrijpen waar wij voor staan en dat ze onze missie zullen uitdragen zoals wij dat zelf beleven en zo zullen bijdragen aan het vergroten van onze naamsbekendheid en daarmee onze groei.'

Media

Marketing

Economisch