Go Spooky's Tim van der Wiel Next Legend

31-01-2018 (08:00) - Bureaus

Marion Koopman is tijdens de Algemene Ledenvergadering van de VEA officieel benoemd tot voorzitter van de Vereninging van Communicatie Adviesbureaus. De CEO van Greenhouse Group is de eerste voorzitter uit die niet afkomstig is uit de hoek van traditionele reclamebureaus.
 

naar een hoger plan

Traditiegetrouw benoemt de VEA jaarlijks tijdens het Legends Diner een Legend en een Next Legend. Hans van Walbeek werd uitgeroepen tot VEA Legend. De oprichter van reclamebureaus als PMSvW en Van Walbeek Etcetera (later Etcetera) heeft volgens de VEA 'met het creatieve werk van zijn hand de Nederlandse bureauwereld naar een hoger plan heeft getrokken en internationaal aanzien heeft verworven.' Van Walbeek ziet reclame als “Een kwestie van adequaat opvallen”. Slogans van zijn hand zijn onder meer: ‘Die moet er hoognodig tussenuit’ (Gran Dorado) en ‘Postbank, als je van makkelijk houdt’.

snapchatcampagnes

 
Tim van der Wiel (20) die in 2017 die met Go Spooky in 2017 tot SAN New Kid on the Block werd benoemd,  is de VEA Next Legend van dit jaar  en mag in 2018 als junior lid het VEA bestuur inspireren. Van der Wiel is samen met Liam Tjoa oprichter van GoSpooky, wat Snapchatcampagnes en -strategieën voor onder andere Albert Heijn, Hema en Lowlands Festival maakt. 

Media

Marketing

Economisch