GoSpooky aan de slag voor Harman

07-05-2019 (13:28) - Bureaus

GoSpooky gaat aan de slag in EMEA voor Harman, het bedrijf achter merken als Harman Kardon en JBL. Het techbedrijf gaat samen met GoSpooky innovatieve social media content en campagnes op de kaart zetten in zowel binnen- als buitenland.


De samenwerking, waarvan het voornaamste werk gericht zal zijn op Harman-merk JBL, focust zich op social media strategie, concepten, content en campagnes. Dave Seedorf, digital marketing manager EMEA, Harman International: 'Bij JBL zijn we altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze doelgroep te bereiken op een innovatieve wijze. We denken dat GoSpooky ons hier zeker bij kan helpen.'


Mariette Huber, commercieel directeur, GoSpooky: 'We kijken er heel erg naar uit om samen met Harman toffe social media campagnes neer te zetten voor EMEA. Harman begrijpt hoe belangrijk het is om de individuele cultuur van social platformen als uitgangspunt te nemen, en durft risico’s te nemen op het gebied van nieuwe media. Dit maakt hen voor ons de perfecte klant.'
 


Media

Marketing

Economisch