gracious aan de slag voor MediaMarkt

27-09-2021 (10:02) - Bureaus

MediaMarkt en full service digital agency gracious gaan de komende periode aan de slag met het ontwikkelen van een nieuwe loyalty campagne. Als aanvulling op de nu al bestaande retentiecampagne wil het concern meer relevante en impactvolle contactmomenten creëren. Doel van het campagneprogramma: loyaliteit en betrokkenheid verhogen onder de bestaande klanten.
 
Carlien Hartanto (CRM Campaign Manager van MediaMarkt): “We willen graag een relatie opbouwen door meermaals tussentijds contact op te zoeken met de klant. Zo kunnen we loyaliteit, maar ook betrokkenheid creëren. We gunnen onze klanten daarnaast ook gewoon een speciaal moment. Daarom hebben we voor gracious gekozen. Met de ervaring van gracious weet ik zeker dat we er een feestje van gaan maken.”
 
De opdracht is gericht op het creëren van een leuke en interactieve CRM-campagne, die een boodschap uitdraagt waar je normaliter niet bij stilstaat. Het doel van de opdracht is sentiment creëren om loyaliteit en betrokkenheid te vergroten wat ten goede komt van de klantrelatie. Alle telecom-klanten die 12 maanden geleden een 2-jarig telefoonabonnement, met of zonder telefoon, hebben aangeschaft krijgen deze mail. De campagne is dus niet eenmalig maar staat altijd aan en volledig geautomatiseerd.
 

Media

Marketing

Economisch