Grand'Italia kiest voor Het PR Bureau

12-12-2019 (10:06) - Bureaus

Het PR Bureau gaat samenwerken met Grand’Italia. Het Italiaanse merk en het creatieve bureau gaan laten zien dat de pastamaaltijd prima past in een goed en verantwoord eetpatroon.
 
De samenwerking is gestart met een meerlaagse PR-activatie rondom de pastasaus Grand’Italia’s Sugocasa. Zo kregen Nederlandse food-influencers onder andere een kookworkshop met Instagram-foodsensatie Freddy Trathlener (Vjeze Fur).
 
Davy Knijnenburg, Marketing Manager bij Grand’Italia: 'Grand’Italia omarmt de Italiaanse keuken: de rijke smaken, de pure ingrediënten. Als leverancier werken we constant aan het verbeteren van ons ready-to-serve assortiment, bijvoorbeeld door suiker- en zoutgebruik te minderen. Uiteraard met behoud van de heerlijke smaak. Tegelijkertijd willen we laten zien dat je een pastamaaltijd zelf zo gezond en zo lekker kan maken als je wilt. In Het PR Bureau zien we de uitgelezen partner om dit te doen, met de activatie rondom Sugocasa als geslaagd eerste voorbeeld.'

Media

Marketing

Economisch