Grolsch kiest voor Fitzroy

21-12-2017 (09:00) - Bureaus

Na een korte oriëntatie heeft Grolsch Fitzroy gekozen om de nieuwe campagne voor het merk te ontwikkelen. Fitzroy werkte al geruime tijd op Kornuit en Grolsch Radler en is nu de nieuwe campagne voor Grolsch aan het ontwikkelen die in 2018 live moet gaan. 
 

Melanie Koning, Marketing Manager Grolsch: “Fitzroy liet vanaf het eerste moment duidelijk zien dat zij het Grolsch merk goed voelen en begrijpen. We zijn er dan ook van overtuigd dat de nieuwe campagne, die nu volop in ontwikkeling is, er voor gaat zorgen dat Grolsch zal opvallen in 2018!”
 

eigenzinning

Marnix Tiggeloven, eigenaar Fitzroy: “Grolsch is een van de mooiste, meest eigenzinnige merken in Nederland, gebouwd op vakmanschap en meesterschap. Met zijn uitgesproken smaak kan Grolsch met de huidige opmars van de biercultuur op veel liefde rekenen”.
 

Media

Marketing

Economisch