Havas Lemz trots op eerste Bolletje-productie

26-09-2017 (11:26) - Bureaus

Deze week presenteert Havas Lemz zijn eerste werk voor Bolletje, nadat het een bureauoriëntatie bij het merk won. Het gaat om een campagne voor de Lichte Crackers van Bolletje.

 
De campagne komt voort uit een nieuwe strategie. Deze strategie zal verder worden uitgewerkt in samenwerking met Millford en Mediaxplain*.
 

credits

Creative agency: Havas Lemz
Verantwoordelijk bij klant: Sándor van Mil
Agency Producer: Vanessa Janssen
Regie: Sven Super
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Producer: Arjan Oosterveen
D.O.P.: Rutger Storm                   
Offline montage: Marc Bechtold - Kapsalon editing & hard cuts
Postproductie: Postoffice Amsterdam
Sound: Kees Kroot - Soundcircus
Casting: Groen Casting
Mediabureau: Mediaxplain*
 


Media

Marketing

Economisch