Heineken's Suzanne van Ham treedt toe in management Burst

31-10-2018 (09:30) - Bureaus

Suzanne van Hamis  begonnen als Head of Operations bij digital agency Burst. Als Head of Operations is Van Ham verantwoordelijk voor het verder klaarstomen van de gehele operatie om de verdere groei van Burst nog meer te versnellen.


Burst steekt haar ambities niet onder stoelen of banken. Burst groeit. Schaalbare processen en systemen zijn hierbij extra belangrijk. Suzanne van Ham heeft ruime ervaring opgedaan op dit gebied in haar voorgaande rollen bij zowel HEINEKEN International als RTL Nederland. In haar carrière heeft zij gewerkt in het digitale landschap op het snijvlak tussen business en techniek, zonder hierbij het team uit het oog te verliezen. Dit heeft ze zowel aan klant- als bureauzijde gedaan. 

 

Suzanne van Ham (Head of Operations, Burst) over haar keuze: “Ik ken Burst al heel lang, waarin ik in diverse rollen heel prettig met ze heb samengewerkt. Zowel qua mens als op inhoud voel ik een enorme klik. Het Burst management team ken ik persoonlijk goed, en ik heb enorm veel zin om dit team te versterken. Mijn kracht ligt in het zorgdragen voor een strakke operatie met duidelijke rollen en afspraken waarin teams floreren. Burst is een bureau met veel jong talent, waar ik graag mee aan de slag ga om het beste in ze naar boven te halen.”


ambitieuze groeiplanne 

Hans Maltha (CEO, Burst): “Wij zijn blij dat we met Suzanne ons management team nog verder versterken. Met de komst van Patrick Boom als CCO eerder dit jaar hebben we een sterk team staan om onze ambitieuze groeiplannen verder te realiseren. Suzanne heeft een bewezen track record in het neerzetten van ijzersterke operaties voor grote organisaties, zonder het team en de mens hierbij uit het oog te verliezen.'


Media

Marketing

Economisch