Het PR Bureau wordt HPB

25-05-2020 (16:47) - Bureaus

Het PR Bureau gaat verder onder de naam HPB.  De naam HPB erkent enerzijds de Het PR Bureau roots en de reputatie die onder deze naam is verworven, anderzijds geeft het ruimte aan de bredere rol die het bureau speelt als full service bureau op het gebied van marketing communicatie & reputatie. De pijlen van het bureau zijn gericht op het maken van earned first werk, in de breedste zin des woords. 
 
Oprichter Jacqueline Bosselaar: ‘PR is geen tactisch stappenplan, het is een manier van denken. Vanuit een earned first strategie bedenken, maken en verspreiden we deelbare verhalen, de enige manier om door reclame filters heen te breken. Of mensen en media je verhaal vrijwillig delen hangt af van de inhoud én van de vorm. De term PR wordt vaak vooral geassocieerd met een persbericht of een mailing, terwijl soms een video, een nieuw product, een concert of bijvoorbeeld een app veel effectiever is. Het is voor ons niet enorm afgekaderd. Wat we wel zien is dat digital, social media en content steeds belangrijker worden voor deelbare verhalen. In dat kader zijn we ook al langer bezig om onze afdeling strategie en creatie te versterken, onder andere door de komst van Wilmar Tax eind 2019, als Head of Strategy & Creative met zijn achtergrond in digital, interactieve media en branding.’

 


Media

Marketing

Economisch