iOnline wordt Gravity

08-10-2017 (20:47) - Bureaus

iOnline gaat verder als Creative development agency Gravity. Gravity heeft een strategische rebranding ondergaan. Met als resultaat een nieuwe merkpositionering, een nieuwe merkidentiteit en een nieuw kantoor in hartje Amersfoort. De hernieuwde positionering vangt de kerngedachte van Gravity en de toekomstkoers: ‘Simplicity moves’.
 

Mensen houden van simpel

De herpositionering dwong de organisatie flink in de spiegel te kijken. “Waar draait digitale ontwikkeling nou écht om? Die vraag hebben we onszelf eindeloos gesteld. Mensen houden van simpel. Van makkelijk. Maar makkelijk is niet simpel”, aldus Managing Director Marco Groenendijk. Toch ligt daar het snijpunt en de toegevoegde waarde die Gravity biedt: “Wij vereenvoudigen complexe vraagstukken en vertalen ideeën of strategieën naar verrassende oplossingen. Producten of services die relevant zijn en waarmee je een gesprek aangaat. In de vanzelfsprekend te worden en dus onmisbaar. Net als de zwaartekracht."
 

Van design tot cloud-hosting

Gravity kiest ervoor om in te stappen wanneer een strategie al is geschreven of het idee er al ligt. Dat vertaalt het bureau vervolgens naar een werkend en succesvol platform. Daarbinnen biedt Gravity dan wel diverse services en diensten: van design tot het meedenken over en het ontwikkelen van de juiste API, van cloud-hosting tot het testen van platforms.
 

Voor brands, business en reclamebureaus

Gravity is een creative development agency dat vanuit Amersfoort digitale platformen ontwerpt, bouwt en ontwikkelt. Het bureau werkt direct voor brands en business, maar ook voor reclamebureaus. Opdrachtgevers zijn onder andere Zwitsal, Riedel (o.a. Appelsientje), CanalDigitaal, DHL, Jeugdzorg Nederland, Fantube, MediaMonks en N=5.
 
www.gravity.nl

Media

Marketing

Economisch