KesselsKramer aan de slag voor Duits account ARTE
05-08-2021 (10:47) - Bureaus
KesselsKramer is gekozen voor het Duitse account van Europese broadcaster ARTE. Het bureau gaat bezig met strategie, branding en campagnes.
ARTE is een digitale content provider meer dan TV en de programma's zijn beschikbaar in zes talen. ARTE wil met KesselsKramer aan een nieuwe ARTE generatie werken, waarvoor ze een visuele identiteit, een merk campagne en programma-geörienteerde communicatie gaan ontwikkelen.
Summer of Voices
Deze programma-geörienteerde communicatie gaat deze zomer van start met de Summer of Voices. Elk weekend in de zomermaanden zullen er live concerten, films en documentaires over iconen uit de pop muziek beschikbaar komen.
Credits
Bureau: KesselsKramer Amsterdam
Art director: Maartje Slijpen
Copywriter: Brenda Waegemaekers, Simone Wust
Creative Director: Gijs van den Berg
Fotografie & Film: Daniel Gebhart de Koekkoek
Art director: Maartje Slijpen
Copywriter: Brenda Waegemaekers, Simone Wust
Creative Director: Gijs van den Berg
Fotografie & Film: Daniel Gebhart de Koekkoek
Productie: Hatje Services
Klant: Ralf Legroux
Klant: Ralf Legroux