Koupe kiest daily dialogues

02-07-2018 (10:33) - Bureaus

Het gezonde(re) ijsmerk Koupe van  ondernemer Jaco Pieper,ligt sinds 2017 in het schap bij  onder meer Jumbo, Albert Heijn, Dirk en DekaMarkt. Naast Nederland en België is Koupe nu ookl te koop in Noorwegen, Litouwen en Qatar. Onlangs volgde ook Duitsland. Kortom, er moet flink op de trom geslagen worden.
 

Pieper denkt dat social media daarvoor een ideaal medium is. ‘Via kanalen als Facebook en Instagram kunnen we laagdrempelig en met controleerbare budgetten ons merk bekend maken en laden in landen als Duitsland. Ons merk leent zich voor social media en we denken dat dit het meest effectieve kanaal is voor onze groei’.
 

gaaf opkomend merk

Afgelopen maanden is Koupe druk geweest met een bureauselectie. Uit die pitch is het Rotterdamse bureau daily dialogues naar voren gekomen als partner. Pieper: ‘Daily dialogues bracht haar kwaliteiten gelijk in praktijk en past bij ons. Een pragmatische partij met veel ervaring’. Ook Sjef Kerkhofs, commercieel verantwoordelijk bij daily dialogues, is erg blij met de samenwerking. ‘Koupe is echt zo’n gaaf opkomend merk waar je als bureau (letterlijk) van gaat watertanden. Een uitdager in een nieuw segment, daar houden wij van. We groeien graag mee met onze klanten’.
 

Media

Marketing

Economisch