LEGOLAND Discovery Centre Scheveningen kiest voor Smith Communicatie

10-05-2019 (12:51) - Bureaus

LEGOLAND Discovery Centre Scheveningen heeft na een landelijke pitch gekozen voor het PR- en communicatiebureau Smith Communicatie. Het (inter)nationaal opererende bureau gaat in opdracht van Merlin Entertainments de PR en communicatie verzorgen voor de overdekte binnenattractie gebaseerd op het iconische LEGO® steentje.
 
“Smith Communicatie gaat samen met ons LEGO team middels diverse bijzondere mijlpalen toewerken naar de opening”, aldus Maaike Schröeder, Cluster Marketing Manager LEGOLAND Discovery Centre Scheveningen & SEA LIFE Scheveningen. “De ervaring van Smith Communicatie met het behalen van landelijke media-aandacht in combinatie met hun kennis van de lokale markt, maakt het bureau de aangewezen partner om mee samen te werken.”
 
De eerste mijlpaal vond afgelopen woensdag plaats met het arriveren van de eerste 30.000 LEGO steentjes op de Scheveningse boulevard. Naar verwachting opent LEGOLAND Discovery Centre Scheveningen in het voorjaar van 2020 haar deuren.

Media

Marketing

Economisch