LINDA. Het Bureau gaat concepten ontwikkelen

26-06-2018 (16:04) - Bureaus

Met het aannemen van Robbert Elderenbosch gaat Linda. Het Bureau een nieuwe fase in. Het is niet meer alleen de plek voor opdrachten die worden uitgerold op het LINDA.-platform, maar gaat vanaf nu ook creatieve concepten ontwikkelen gericht op het bereiken en in beweging krijgen van vrouwen onafhankelijk van het mediaplatform.


Caren Wassink, directeur B2B van Mood for Magazines: “Ik ben blij dat Robbert bij ons vanaf 1 juli aan de slag gaat. Hij brengt niet alleen een flinke dosis media-ervaring, creativiteit en humor binnen, maar is door zijn ondernemende karakter ook in staat om met het bureau deze volgende stap te zetten.”


Robbert Elderenbosch: “Mijn persoonlijke passie voor merken en merkverhalen kan geen beter nieuw thuis krijgen dan LINDA. Ik kijk er naar uit om samen met de makers van LINDA., merken te helpen succesvol te zijn. Door het overvolle content landschap is de unieke en bewezen vertelkracht van LINDA. waardevoller en belangrijker dan ooit. Het vinden, binden en activeren van een vrouwelijk publiek is voor merken uitdagender geworden, waardoor een partner in de vorm van de makers van LINDA. een zeer welkome verschijning is.”


Media

Marketing

Economisch