Lipton en Peace One Day slaan handen ineen op Internationale Dag van de Vrede

21-09-2020 (09:56) - Bureaus

Lipton is één van de global partners van de non-profitorganisatie Peace One Day. Om stil te staan bij de Internationale Dag van de Vrede en iedereen te inspireren om te connecten, is de boodschap ‘Make Tea Time, Peace Time’ geprojecteerd op iconische gebouwen over de hele wereld. Daarnaast wordt het online event Peace One Day Live onder de aandacht gebracht.
 
Uit onderzoek van Lipton blijkt dat dagelijks contact maken met andere mensen bijdraagt aan geluk en gezondheid. Een kwartier oprechte interesse tonen in elkaar kan al het verschil maken. Lipton wil iedereen oproepen om te verbinden met andere mensen.
 
Door de wereldwijde pandemie merken we des te meer dat de connectie met elkaar - fysiek of digitaal - essentieel is en obstakels uit de weg kan ruimen. Het merk gelooft dat zij samen met Peace One Day een verschil kunnen maken. In onder andere Sydney, Kuala Lumpur, Parijs en Amsterdam heeft Lipton een projectie getoond met de boodschap ‘Make Tea Time, Peace Time’. Lipton gelooft namelijk dat mensen onder het genot van een kop thee met elkaar echt even contact kunnen maken.
 

Peace One Day Live

Vandaag organiseert Peace One Day in samenwerking met Lipton het online event Peace One Day Live om aandacht te genereren voor deze dag en sprekers een podium te geven waar zij vertellen wat vrede voor hen betekent. Onder andere acteur Jude Law, zangeres Emeli Sandé en Hanneke Faber, Global President Foods & Refreshment bij Unilever betreden het podium. Het online event is voor iedereen gratis te bekijken van 11.00 uur tot 23.30 uur via deze link

Media

Marketing

Economisch