Looye Kwekers kiest na pitch voor Publicis Groupe

23-11-2020 (12:42) - Bureaus

Na een pitch heeft Looye Kwekers Publicis Groupe geselecteerd voor al haar marketing- en communicatieactiviteiten. Publicis Groupe is verantwoordelijk voor strategie, creatie, productie en media en zal vanuit Amsterdam per direct aan de slag gaan voor de Nederlandse, Belgische en Duitse markt.
 
Looye Kwekers, bekend van de Honingtomaten® en de JOYN® tomaten, is één van de meest toonaangevende tomatenkwekers van Nederland. In november zal de eerste internationale campagne voor Honingtomaten® van Publicis Groupe van start gaan. Hierin wordt een dame op wel heel overtuigende manier verleid om de Honingtomaten® van Looye te proberen.
 
Alexandra Wehrstedt, International Brand Manager Looye Kwekers over de samenwerking: “In Publicis Groupe hebben wij de veelzijdige en geïntegreerde partner gevonden die aansluit bij de ondernemersgeest van Looye Kwekers. Bij de eerste ontmoeting was er direct sprake van een goede klik. Wij waren onder de indruk van hoe verschillende disciplines volledig geïntegreerd zijn in het bureau. Het team liet een ambitieuze spirit zien. De krachtige commerce propositie maakte het voor ons af. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking.” 

Media

Marketing

Economisch