Maandag kiest na pitch voor Natwerk

30-09-2019 (17:30) - Bureaus

Maandag is de nieuwe favoriete dag van Natwerk. Het bureau werkt nu voor de grootste detacheerder in de publieke sector. Naast het aanscherpen van de positionering en identiteit gaat Natwerk 360 graden-campagnes voor Maandag® ontwikkelen. Het eerste werk is begin 2020 te zien.
 
Voor Natwerk is de winst een bevestiging van de geplande groei die het bureau doormaakt. “Dat een merk als Maandag® voor Natwerk kiest, geeft aan dat we ook in ogen van klanten volwassen zijn geworden. Daar hebben we hard voor geknokt. Het imago van ‘leuk bureautje’ bleef namelijk lang kleven,” zegt Reinier Steures, eigenaar van Natwerk. “Dat is nu echt aan het veranderen, al zijn we natuurlijk nog steeds superleuk.”
 

Oude bekende

Het is de eerste overwinning met creatief directeur Pepijn Rooijens aan boord. Hij versterkt Natwerk sinds augustus. Maandag® is geen onbekende voor Rooijens; hij was 10 jaar geleden al mede verantwoordelijk voor de prijswinnende re branding van het merk Sargas naar Maandag®. Ondanks dat is het volgens Rooijens de frisse blik van Natwerk die ervoor heeft gezorgd dat juist dit bureau als winnaar uit de bus kwam.
 

 

 

Media

Marketing

Economisch