Marcommit aan de slag voor dataverzamelaar

24-04-2018 (09:51) - Bureaus

Altares Dun & Bradstreet, leverancier van bedrijfsdata, heeft PR- en contentmarketingbureau Marcommit in de hand genomen om de PR- en marketingactiviteiten in Nederland en België goed aan te pakken. Het doel is om de naamsbekendheid verder te verhogen en de marktleiderspositie van het bedrijf te verstevigen.


Wieke Jong, Content & Campaign Marketing Officer bij Altares Dun & Bradstreet: “Sinds december 2016 is Dun & Bradstreet Benelux onderdeel van de Altares Group. Hiermee heeft de organisatie haar aanwezigheid op het Europese continent versterkt en hebben we ons dienst- en productportfolio verder uitgebreid. Dit is dan ook het perfecte moment om onze PR en marketing verder te professionaliseren en onze visie op master data breed uit te dragen. In Marcommit hebben we een proactieve en gespecialiseerde partner gevonden om dit te realiseren.” 


Eline Visser
, managing director bij Marcommit: “Altares Dun & Bradstreet heeft een duidelijk doel voor ogen, namelijk het helpen van organisaties om waarheid en betekenis te vinden in de snel groeiende hoeveelheid data die op ze afkomt. Het is een mooie uitdaging om samen met Altares Dun & Bradstreet middels strategische PR- en marketingcampagnes de markt te laten zien hoe kwalitatieve marktinformatie bedrijven helpt bij hun groeidoelstellingen en om de concurrent voor te blijven.”
 


Media

Marketing

Economisch