Megawatt breidt uit met digital agency

11-06-2019 (07:00) - Bureaus

De Eindhovense bureaugroep Megawatt breidt haar werkzaamheden verder uit. Naast Megawatt Advertising en Megawatt Fieldmarketing is Megawatt Digital de derde loot aan de stam. ‘Met deze nieuwe activiteit bieden we onze opdrachtgevers de gevraagde expertise in de digitale wereld.’

Op 11 juni lanceert Megawatt niet alleen haar nieuwe bureau, maar wordt ook de nieuwe positionering van de hele bureaugroep gedeeld. De nieuwe website megawatt.agency gaat dan live.
 
We create, connect and activate brands. Met die tagline wil Megawatt de (reclame)wereld gaan veroveren. De Eindhovense bureaugroep, die in 2015 werd opgericht door Simon Coolen, Stephan Kwast en Richard Dillen, is met de uitbreiding van Megawatt Digital klaar om die uitdaging aan te gaan. Managing director Stephan Kwast: ‘Wij voelden aan alles dat het tijd was om een derde bureau toe te voegen aan onze groep. Een digital agency zodat wij, naast create (advertising) en activate (fieldmarketing), ook een digitale connectie met de klanten van onze klanten kunnen maken.’ 
 

Data gedreven digitale strategie

Met een (data gedreven) digitale strategie als fundament verwacht Kwast de komende jaren verder door te kunnen groeien. ‘Wij zijn nu al in staat om volledig geïntegreerde campagnes op te leveren voor klanten waarbij wij (bijna) alles zelf doen. Daar komt nu dan de mogelijkheid bij om een digitale connectie met de (potentiële) doelgroep te maken en gepersonaliseerde creatieve content aan te bieden. Met behulp van de juiste applicaties en technologieën kunnen we gericht targeten om conversie te verhogen en dus sales te boosten’.
 
Aan de manier van werken van Megawatt werkt voor klanten als Signify, Fisherman’s Friend, Swiss Sense, Vogel’s, Tommy Hilfiger, Levi’s, Sprite, Puma, Fïnley, Chaudfontaine, Perfetti van Melle, Netflix, The Athlete’s Foot, De Persgroep, Bavaria, Swinckels’, Wij zijn Jong en Mecc Maastricht.
 
In de volgende editie van FONK (verschijnt 12 juni) een interview met founders Stephan Kwast en Simon Coolen.

Media

Marketing

Economisch