Menzis kiest Roorda

29-09-2019 (16:34) - Bureaus

Na een pitch heeft zorgverzekeraar Menzis de marketingcommunicatie activiteiten voor de merken Menzis en SamenGezond ondergebracht bij Roorda Reclamebureau. Roorda is direct aan de slag gegaan met de re-launch van SamenGezond. De re-launch campagne van dit online gezondheidsprogramma start deze week.
 
Joeri Jansen (Creative Director Roorda): “Menzis is een schitterend merk met een roemrijke reclamehistorie. We zijn trots voor hen te mogen werken en zijn direct begonnen aan het creëren van een nieuw hoofdstuk. Er ligt een grote uitdaging als het gaat om het ondersteunen bij een gezonde leefstijl in Nederland. Gedragsverandering speelt een grote rol in ons werk en ook in de ambitie van Menzis. Samen gaan we er alles aan doen om een gezonde leefstijl te stimuleren.”
 

Re-launch SamenGezond

Met deze nieuwe campagne zet Menzis in op het bekender maken van het merk SamenGezond. SamenGezond is een online gezondheidsprogramma dat helpt bij het beginnen en het volhouden van een gezondere leefstijl. Naast het online programma speelt ook de SamenGezond-app een grote rol. Deelnemers krijgen inzicht in hun gezondheid en worden online gecoacht met tips en advies over voeding, beweging en ontspanning. Wekelijkse beloningen stimuleren de deelnemers bij het halen van hun persoonlijke doelen. SamenGezond is niet exclusief voor verzekerden van het concern Menzis maar voor iedereen die een steuntje in de rug kan gebruiken om zo het maximale uit het leven te halen. In de campagne speelt het nieuwe logo van SamenGezond de hoofdrol. Want Samengezond helpt deelnemers genieten én gezond leven. De campagne start deze week op TV, outdoor, online en radio.

Roorda werkt ook aan het vervolg van de ‘Mens wat ben je mooi campagne’ waarvan het resultaat voor het einde van het jaar zichtbaar zal zijn.
 

Media

Marketing

Economisch